CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 19, 2009

kenal k.roha

Di pejabat baru tak ramai staff...4 org bhgn pentadbiran, 4 org bhgn kewangan dan 2 orang PTR. Mula2 terkezut jg la dgn keadaan pejabat dan staff yg majoritinya sudah berumur. But not bad. Kt cni aku kenal erti persahabatan n persaingan. Dari tahun pertama aku di sini hinggalah sekarang keadaannya masih sama. Sedar tak sedar sudah 4 tahun aku di PSR. Dan bilangan anak pun sudah bertambah dari 1 orang ke 2 orang. Sebenarnya masa aku mula lapor diri aku sedang mengandung anak sulungku. Usia kandunganku ketika itu baru 2 bulan. Aku ditatang bagai minyak yg penuh. Semua kawan2 beri perhatian. Tambah2 plak slalu ditinggal suami...Beginilah nasib Isteri PGA. hehehe... Sewaktu kandunganku berusia 8 bulan, aku mula mengenali k.roha PTR di pejabatku. Seorang kakak yang comel merangkap ibu kepada 3 anak. Nice 2 meet u kak. Dari saat itu k.rohalah teman rapatku hinggalah sekarang. Sungguhpun perbezaan usia kami agak jauh tp aku selesa dgn dia. Thax kak for being my bestfriend.

0 comments: