CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 19, 2009

berpindah ke johor

01.08.2005 aku mula melapor diri di pejabat baru Bahagian Pentadbiran Penjara Simpang Renggam. Tambah tolak 8 bulan juga aku ulang alik dari Putrajaya ke Simpang Renggam. Dah dapat tukar suka hati bukan kepalang. Tapi...ada tapi juga la coz opis baru aku ni terlalu lama. Maka terpenjaralah aku di PSR. Masuk kul 8pg kuar kul 5ptg. Hari2 jumpa banduan. Malah mkn mnm pun diselia oleh banduan. Pada mulanya agak mengerikan....ye lah, banduan kan jahat....setiap pergerakan kna jaga...etika bersosial kna jaga...cara berpakaian kna agak2 maklumlah dikelilingi oleh banduan. Yang bukan banduan plak semuanya lelaki...adoi tension!!!!TApi demi suami tercinta terpaksa jualah aku merelakan diri asalkan sentiasa berada disisi.

0 comments: